سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس راهی را در جستجوی دانش بپیماید، خداوند راهی را به سوی بهشت برایش هموار گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :6
کل بازدید :24760
تعداد کل یاداشته ها : 32
103/2/7
4:4 ص

 

پیشنهاداتی درباره کلمات کلیدی بگیرید.

در طراحی سایت از مزیت ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی رایگان استفاده کنید تا کلمات اضافه بیابید. ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی ما، که در زیر قرار دارد ایده های کلمات کلیدی ای مربوط به هر کلمه ای را که وارد کنید به شما نشان می دهد. هر بار یک کلمه یا عبارت تایپ کنید. نتایج پیشنهادی از اطلاعات جستجوی پرسشی واقعی می آید، پس کلمات کلیدی ای که با محتوای سایتتان مرتبط می شود را انتخاب کرده، و آنها را به لیست کلمات کلیدی خود که در حال زیاد شدن است، اضافه کنید.

ابزار های SEO   - از ابزار جستجوی کلمات کلیدی رایگان ما استفاده کنید:

Enter Search Word    

اطلاعات کلمات کلیدی چه چیزی را به شما نشان می دهد.

با ابزار ما، شما میتوانید پیشنهادات کلمات کلیدی را بهمراه اطلاعات حد متوسط استفاده  کلیک کردن بر روی آن (CTR) و قیمت هر بار کلیک کردن بر روی آن کلمه (CPC) برای مقداری که تبلیغ کنندگان بر روی آن کلمه کلیدی شرط بسته اند، ببینید. همچنین آن مشخص می کند که چه تعداد از صفحهات وب، در تگ عنوانشان دارای آن کلمه می باشند. (نه لزوما بعنوان یک عبارت). این معیارها مشخص می کنند که به چه مقدار یک کلمه کلیدی رقابتی است.

همچنین شما می توانید فلان را هم ببینید، که فلان را از تعداد دفعاتی که آن کلمه در یک ماه جستوجو شده را نشان می دهد. (همچنین بعنوان "اندازه جستجو" هم شناخته می شود.) توجه: درباره فعالیت یک کلمه کلیدی در طماع نشوید. (زیاد به آن اهمیت ندهید.) این آمار را با کلمات کلیدی در spreadsheet ذخیره کنید. ولی در نظر داشته باشید که اندازه جستجوی یک کلمه کلیدی نباید بطور کلی بر روی تصمیماتتان تاثیر گذار باشد، مخصوصا در این نقطه از کار. شما باید کلماتی را انتخاب کنید که واقعا بازتاب دهنده ی چیزی هستند که وب سایتتان ارائه می دهد. گشتند بدنبال کلمات کلیدی ای که دارای اندازه جستجوی بالا باشند، که مربوط به بقیه محتوای شما نیستند می تواند فریبنده باشد و بعنوان مجازات بعنوان Spam (پشام های تبلیغاتی) در نظر گرفته شود.

شما چطور باید این رانام گذاری کنید؟

جستجوی کلمات کلیدی می تواند به شما جواب را بدهد.

شما چگونه باید از جستجوی اطلاعات فعالیت استفاده کنید؟

اندازه جستوجو ها می توانند جستجوی کلمات کلیدی شما را راحت تر بکنند. آنها نشان می دهند که مردم واقعا چیزها را چگونه صدا می کنند، (زبان عامیانه را نشان می دهد) و به شما کمک می کنند عبارت های کلیدی مشابه را اولویت بندی کنید.

بطور مثال یک سایت خرده فروشی شاید از عبارت "کوله پشتی غلطان برای بچه ها" (1600 بار جستجوی ماهانه) بجای عبارت "کوله پشتی چرخ دار برای بچه ها" (320 بار جستجوی ماهانه) استفاده کند چون اولین عبارت کلیدی 5 برابر بیشتر استفاده شده است. اگرچه، مهم نیست چقدر اندازه جستجوی آن کلمه زیاد و جذاب باشد، خرده فروش نباید تنها به رده بندی عبارت "کوله پشتی" امید ببندد.

توصیه: با عدد های عظیم و زیاد برای عبارات کلیدی طولانی (عبارتی با کلمات زیاد) هیجان زده نشوید. با زمان و تاثیر کافی شما می توانید آنها را ثبت کنید، ولی شما با برند های بزرگ و ثبت شده بر سر بازدید کننده های غیر متمرکز که شاید آماده خرید هم نباشند، مبارزه می کنید. (ما درباره عبارات کلیدی طولانی بعدا در آموزش صحبت خواهیم کرد.)

آن spreadsheet کلمات کلیدی را نگه دارید. شما در قدم های بعدی می فهمید که چطور بهترین کلمات کلیدی SEO خود را انتخاب کنید.

 


  
  

اولین و مهمترین قدم در بهینه سازی موتور جستجو در طراحی سایت، جستجوی کلمات کلیدی است. جستجوی کلمات کلیدی چیست؟ ساده بگویم، فهمیدن این موضوع که مردم چه کلماتی را ممکن است جستجو کنند تا بفهمند وب سایت شما چه چیزی عرضه می کند (چه کلمات کلیدی ای در موضوعات و عنوان ها، بهتر از همه محتوای سایت شما را مشخص می کند.) در این قدم از آموزش SEO (بهینه سازی موتور جستجو) ما، شما پایه های جستجوی کلمات کلیدی را فرا میگیرید، کمی از ابزار های جستجوی کلمات کلیدی را امتحان می کنید، و SEO خود را راه می اندازید.

شروع کار با جستجوی کلمات کلیدی SEO

کار اول به سادگی، تنها به تفکر زیاد ختم می شود. از خودتان سوالات پایه ای بپرسید تا کلمات کلیدی ای که ممکن است هدف خوبی برای بهینه سازی موتور جستجو باشد را پیدا کنید، مثلا:

  • محتوای وب سایتتان درباره چیست؟
  • شما برای پیدا کردن چیزی که وب سایتتان ارائه می دهد از موتور جستجو چه می پرسید؟
  • فکر میکنید جستجو کنندگان دیگر چه چیزی را تقاضا می کنند.؟
  • محبوب ترین صفحهات / آیتم های شما درباره چیست؟

بیشتر مردم می توانند لیست کوتاهی (یا بلندی) از کلمات کلیدی ای که می تواند به پیدا کردن سایتشان کمک کنند، پیدا کنند. ولی این سوالات را از دیگران هم بپرسید و جوابهایشان را هم یادداشت کنید. انجام این کار به شما کمک می کند از کلمات اختصاصی که فقط شما و افراد داخل این صنعت (کاری که شما میکنید) میدانید، پیشتر بروید. وقتی جستجوی کلمات را برای SEO انجام می دهید، شما میخواهید که بدانید مردم واقعا چه چیزی از سایت شما انتظار دارند و می خواهند.

ایده های خود را محدود نکنید: درباره ی هر موضوع و یا عباراتی که می تواند گروهی از مردم را به سایت شما هدایت کند، خوب فکر کنید. آنها را بر روی یک spreadsheet تایپ کنید. تفکر زیاد شما می تواند "جستجو و یافت کلمات کلیدی را برجسته کند". این لیست ابتدایی، در آینده بسط پیدا می کند و در چند قدم بعدی، بهتر می شود، اما اول با کلمات کلیدی منطقی شروع کنید   

کلمات کلیدی ای که الان مردم برای تجارت شما استفاده می کنند را پیدا کنید.

اگر قبلا سایت شما بر پا شده است، شما ممکن است کلمات کلیدی عالی ای داشته باشید که هنوز آنها را پیدا نکردید.

  • یک جای خوب برای پیدا کردن آنها جستجوی داخلی سایت شما است. ارائه ی یک "جعبه جستجو" به بازدید کنندگانتان برای آنها خوب است، و البته برای شما هم همینطور چون آن اطلاعات جستجوی پرسش ها را جمع آوری می کند. دیدن این پرسش ها بطور اساسی به شما کمک می کند تا قابلیت استفاده خود را بالا ببرید (چون نشان می دهد مردم چه می خواهند ببینند، محتوای وب سایتتان چه چیزی کم دارد و ناوبری سایت در کجا ضعیف است.) ولی همچنین ممکن است شما کلمات کلیدی عالی و عبارت های مفیدی که مردم استفاده کرده اند را بیابید.آنها را هم به لیستتان اضافه کنید.
  • شما می توانید اطلاعات با ارزشی با استفاده از ابزار های Google Webmaster بیابید. اگرچه دقیقا همان جستجوگرهای کلمات کلیدی که برای پیدا کردن وب سایتتان استفاده شدند، "ارائه نمی شوند"، این سرویس و خدمت رایگان از Google به صاحبان وب سایت ها، اطلاعات با ارزش زیادی درباره وب سایتشان می دهد، (مخصوصا وقتی Google Analytics هم وجود داشته باشد.) و اینجا جایی است که شاید Google شما را از خطا ها و یا اشتباهاتتان آگاه کند. شما به ابزار های تشخیصی SEO، که در آنجا برای سالم نگه داشتن وب سایت تان و استفاده درست از SEO، ارائه می شوند، نیاز دارید، پس آنها را از دست ندهید.

در ارتباطات با مشتریان خود بگردید تا کلمات کلیدی اضافه و با استفاده زیاد بیابید. با افراد خدمات مشتریانتان صحبت کنید تا ببینید مشتری ها چه می خواهند. همچنین سایت های اجتماعی مثل Facebook  و Twitter را چک کرده تا ببینید اجتماع شما چه گفته، و بدنبال کلمات کلیدی اصلی بگردید تا ببینید چطور مردم درباره ی محصولات، خدمات و موضوعات مربوط به شما صحبت می کنند.  

 


  
  

از تحلیل ها و سئو خود مراقبت کنید.

در مرحله بعد از طراحی سایت نرم افزار های تحلیلی کلید آن است که سایت در بالاترین حد بازدید و استفاده ی بازدیدکنندگان و مشتری ها باشد.

چه خودتان از وب سایت نگه داری میکنید و چه با کمک، این را بدانید:

. بنظر منطقی میاید که اگر با گروهی از موتور های جستجو ثبت نام کنید برای مشتری ها پیدا کردنتان راحت تر است. ولی ایده ی این که فقط دنبال یک نوع مشتری باشید ممکن است که موثرترین راه برای جلو رفتن نباشد. تحلیل هایتان را چک کنید تا ببینید کدام موتور ها بیشترین بازدید را دارند و کدام ها هیچ بازدیدی ندارند.

. وقتی این اطلاعات را دیدید با موتور جستجویی که واضحا مشتری های شما را هدف گرفته است ثبت نام کنید.

. اضافه کردن تکنولوژی ردیاب سایت را درنظر بگیرید که به شما در لحظه نشان میدهد که استفاده کنندگان از سایتتان، چکار می کنند و چه صفحه ای را می بینند. دانستن این به شما اجازه می دهد تا پیشنهاد های ویژه ی هدف دار بگذارید و یا سمت و سو و جهت سایتتان را عوض کنید.

. اگر بنظرتان مدیریت سئو برایتان فراتر از چیزی است که شما انجام بدهید، یک متخصص استخدام کنید که این کار را برایتان بکند.(رجوع شود به قدم 8)

محتویات و لینک های جدید اضافه کنید.

همانطور که شرکتتان رشد میکند، ارتقاء پیدا میکند و پیشرفت پیدا می کند، وب سایتتان هم باید همراهی اش کند:.

. وقتی اعضای جدیدی برای تیمتان استخدام می کنید، بی درنگ پرونده ی آنها را به بخش " درباره ی ما" اضافه کنید و هر تغییر ضروری را در تنظیمات انجام دهید.

. به محصولات و خط های خدماتیتان اضافه کنید و در صفحه ی اصلی لینک های مربوطه را بگذارید.

. هر وقت محتوای جدیدی به سایت اضافه میکنید، صفحه هایی که بر آنها تاثیر گذاشته شده را چک کنید تامطمئن شوید برای اوج عملکرد بهینه شده اند.

. یادتان نرود تا نقشه ی سایت را بعد از هر تغییر بروزرسانی کنید.

. همیشه بدنبال فرصت برای تبادل لینک با سایت های مربوط باشد.

پیوسته وب سایت خود را ارتقاء دهید.

همیشه جمعیت را با استفاده از کمپین های تبلیغاتی منظم و استراتژی به سمت خانه ی تجارات آنلاینتان هدایت کنید. محدودیت های این کار فقط خلاقیت و تصور شماست، اما بهتر است با این روش هایی که جواب داده اند شروع کنید:

. برنامه های تخفیفی خیلی راحت و موثر اند، از آنها استفاده کنید. ساختن موقعیت های ضروری با استفاده از کلماتی مثل "فقط امروز" و دیگرپیشنهاد هایی با محدودیت زمانی بشدت موثر اند.

. پیشنهاد های مشوق"خانواده و دوستان" بدهید.

. یک برنامه ی آنلاین و هدف دار خبرنامه ی ای-میلی بگذارید. که شامل ستون های کارکنان، اخبار شرکت، ارتقاء ها-هر چیزی که مشتری ها را به سمت سایتتان بکشاند-  و لینک هایی که به آنها می رسند، باشد.

. اضافه کردن یک پادکست به وبسایتتان را در نظر بگیرید.(محتوای شنیداری که شما ضبط می کنید.)همراه با یک لینک آر اس اس، که یک خدمت است که به مشتری ها اجازه می دهد، در یک سیستم هشدار از طریق ای-میل که وجود محتوای جدید را در سایت خبر میدهد، ثبت نام کنند.

در تبلیغات تجدید نظر کنید.

اگر شما هیچ راه تبلیغات اینترنتی را امتحان نکرده اید،( رجوع شود به قدم 10) و از نتایج اولیه ی وب سایتتان ناامید شده اید، دوباره فکر کنید و از آنها استفاده کنید.

بجز گران بودن تبلیغات موتور جستوجو بطور بالقوه، دیگر راه هایی نیز است-معمولا رایگان.بعضی نمونه ها اینها هستند:

SuperPages.com .

CitySearch.com .

 YellowPages.com .

شما همچنین می توانید برای جذب مشتری ای که می خواهید بر روی دیگر سایت ها فضای تبلیغاتی بخرید. تبلیغات آنلاین می توانند به اندازه ی کمی مانند چند دلار به ازای هر کاریابی، و یا هزاران دلار، اگر بازدید سایت زیاد باشد، خرج داشته باشند.

 

 


93/12/6::: 9:18 ص
نظر()
  
  

 پیوسته از وب سایتتان نگهدای کنید.

نگهداری و تغذیه وب بعد از طراحی سایت تجاری جدیدتان به اندازه ی تمامی قدم هایی که برای یک طراحی سایت خوب انجام می دهید مهمه است.چه سرعت دادن سئو، بازنگری تحلیل هایتان، اضافه کردن محصولات و خدمات جدید، بروز رسانی نقشه ی سایت، ارتقاء دادن و راه اندازی دیگر کمپین ها تبلیغاتی، نگه داشتن سایتتان در وضعییت خوب و موثر وظیفه ایست که هیچ وقت تمام نمیشود.

اگرچه واقعا بخش سخت کار طراحی سایت بر اساس اصول است ولی کلید برای یک موفقیت تجاری طولانی مدت در اینترنت نگه داری از وب سایتتان است.

در اینجا به شما نشان می دهم چگونه در بهترین حالت باقی بمانید:

1.همه چبز را امن نگه دارید.

2.محتوای موجود را مدیریت کنید.

3.از تحلیل ها و سئو خود مراقبت کنید.

4.محتویات و لینک های جدید اضافه کنید.

5.پیوسته وب سایت خود را ارتقاء دهید

6.در تبلیغات تجدید نظر کنید.

همه چیز را امن نگه دارید.

اول از همه: درباره ی امنیت وب سایت و محتوای آن، نت ورکتان و اطلاعات شخصی مشتری هایتان، هوشیار باشید.

این شامل تمام فایر وال های شرکت، اسکن های ضد-ویروس، محافظت از ابزار های تبلیغاتی و خدمات میزبانی وب می شود.

رنج وسیعی از خدمات آنلاین و نرم افزار ها این وظیفه ی بسیار سخت را برایتان انجام دهند یا برای اینکه خودتان انجامش دهید کمکتان کنند. بعضی هایشان رایگان هستند و بعضی ها خرج بر میدارند.

این یک لیست شروع خوب است:

Qwest Security Services .

Symantec Security Check .

Alken Online Security Check.

Software QA &Test Resource Center .


راهنمایی


اساس امنیت وب سایت


خوشبختانه با کمی کار میتوانید بفهمید که آیا وب سایت شما به خوبی محافظت میشود یا نه.

1.یک فراهم کننده ی میزبانی وب سایت معروف و قابل احترام انتخاب کنید. میزبان شما اولین خط دفاعی شماست. از اینکه بپرسید برای امنیت شما چکار می کند، خجالت نکشید.

2.مطمئن شوید که میزبان وب شما، از جایی که سرور هایش را نگه داری می کند خوب و محکم محافظت میکند. و همینطور باید بک آپ های منظم بگیرد که حتی اگر یکی از سرور ها خراب شد، وب سایت شما به کارش ادامه دهد. برای مثال اگر شما اطلاعاتتان را بر روی مایکروسافت آفیس لایو اسمال بیزینس نگه دارید، آن بر روی سیستمی با دسترسی محدود و در مکان های کنترل شده آغاز می گردد.

3.مواظب فعالیت های غیرعادی در وب سایتتان باشید. یک اشکال ناگهانی در استفاده از پهنای باند ممکن است نشانه ای از نفوذ یک هکر به وب سایت باشد.

4.استخدام یک مهندس آی تی یا یک متخصص امنیتی را یا یک مشاور را برای چک کردن دفاع وب سایت درنظر داشته باشید. این وقتی بشدت مهم می شود که شما با اطلاعات بسیار حساسی مانند اطلاعات سلامتی یا اقتصادی مشتری کار می کنید.

5.دسترسی کارکنان را به وب سایت محدود کنید. فقط آنهایی که قطعا باید قادر به بروزرسانی سایت باشند، باید رمز عبور و / یا امتیازات اداری برای ورود و تغیر سایت را داشته باشند.کلمه ی عبور را روی یک دوره ی منظم عوض کنید.


محتوای موجود را مدیریت کنید.


حتی ابتدایی ترین وب سایت های تجاری باید بصورت منظم با اطلاعات، عکس ها، ارتقاء ها و خدمات بروزرسانی شوند. اگر شما یک سایت تجارت-اینترنتی دارید، این واضح است که پیشنهاد های شما خیلی سریع تغییر می کند.

شما سایت های "قدیمی" را دیده اید -آنهایی که هیچ وقت پیشرفت نمیکنن، بروزرسانی نمیشوند- این عاقبت طرحی نیست که وب سایت جدید تجاری شما با دقت پرورش یافته تا به آن تبدیل شود.

چه شما برای انجام کار کسی را استخدام کنید یا خودتان انجامش دهید، این نکات را در ذهن خود بخاطر بسپارید:

. بعضی از توسعه دهندگانوب می خواهند برای نگه داشتن سایت با شما مذاکره کنند.اگر یکی را استخدام کرده اید،از او درباره اش بپرسید.

. فرم های پیشنهادات آسان را در وبسایتتان بگذارید و هر روز به آن جواب دهید.

. به نظرات و پیشنهادات اساسی مشتری ها و کارمندان به سرعت عکس العمل نشان دهید، برای درست کردن هر مشکلی یا تقویت کردن های ضروری. اولویت را به مشکلات مشتری ها در تجربه کردن وب سایت بدهید.

. نگذارید چیز های قدیمی آنلاین و روی وب سایت باقی بمانند. تاریخ مناسبت ها و تقویم ها، مهلت ها تبلیغاتی، آیتم های ویژه ی فصل و محصولات- باید یک برنامه ی واضح برایتاریخ انقضای هر چیزی وجود داشته یاشد.

در مطلب بعدی باقی موارد را توضیح خواهم داد